Besplatna dostava za porudžbine iznad 6000 RSD

Reklamacije

- Ukoliko ste robu kupili online preko našeg web shop-a, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 011/4524-137. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.



- Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate našu korisničku podršku na mail [email protected] ili telefonom na broj 011/4524-137.



- Molimo Vas da nam pošaljete sledeće podatke:
1. Broj Vašeg računa-otpremnice
2. Šifru artikla koji želite da reklamirate
3.Opis problema koji imate

- U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.


- U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Eko-protect 011 doo, već trošak pada na teret kupca.

Reklamacije